WEBCON BPS

WEBCON BPS to idealne rozwiązanie dla firm, umożliwiające automatyzację procesów biznesowych w ramach jednej platformy low-code. 

Korzyści z naszego narzędzia obejmują:

  • Modelowanie Procesów: Dostosowuj procesy biznesowe do unikalnych potrzeb firmy.
  • Obieg Dokumentów: Eliminuj potrzebę papierowej dokumentacji i przyspieszaj procesy.
  • Automatyzacja Obiegu Zadań: Skracaj czas realizacji procesów poprzez automatyzację przepływu pracy.
  • Cyfrowe Formularze: Twórz łatwo cyfrowe formularze, ułatwiając zbieranie i przetwarzanie danych.
  • Integracja: Zapewnij płynny przepływ informacji między różnymi platformami i narzędziami.
  • Sztuczna Inteligencja: Wykorzystuj technologię AI do jeszcze skuteczniejszego zarządzania procesami.
  • Audytowalność: Monitoruj działania w firmie i spełniaj wymagania regulacyjne.
  • Analityka: Analizuj dane i podejmuj lepiej poinformowane decyzje biznesowe.

Dołącz do naszego grona zadowolonych klientów, którzy dzięki naszemu rozwiązaniu zyskują efektywność, oszczędność czasu i wzrost rentowności.

Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak WEBCON BPS może pomóc Twojej firmie osiągnąć sukces!

TETA AIR w Modelu SaaS

TETA AIR w Modelu SaaS jako Optymalne Rozwiązanie Dla Małych Firm (do 200 pracowników)

Działając w modelu SaaS (Software as a Service), TETA AIR zapewnia Ci dostęp do aplikacji najwyższej jakości, bez konieczności martwienia się o utrzymanie infrastruktury czy zakup drogiego sprzętu. Nasza platforma jest regularnie aktualizowana i spełnia najwyższe standardy bezpieczeństwa, zapewniając Ci spokój i efektywność działania.

Krótki Czas Uruchomienia: Dzięki rozwiązaniu w chmurze, uruchomienie systemu zajmuje znacznie mniej czasu, co pozwala szybko rozpocząć pracę i cieszyć się korzyściami TETA AIR.

Atrakcyjny Koszt Dostępu: W modelu SaaS nie płacisz za kosztowną infrastrukturę czy instalację. Dostajesz dostęp do aplikacji bez znaczących inwestycji, co sprawia, że TETA AIR jest atrakcyjnym rozwiązaniem dla małych firm.

Zgodność Z Polskim Prawem: Korzystając z TETA AIR, możesz mieć pewność, że nasza aplikacja jest zgodna z obowiązującymi przepisami prawa. Regularne aktualizacje oraz dostosowanie procedur i dokumentacji do zmieniających się regulacji prawnych zapewniają Ci pełną zgodność i bezpieczeństwo.

Oszczędność Czasu Zespołu HR i Pracowników: Digitalizacja procesów dzięki TETA AIR generuje oszczędności w obsłudze pracowników, pozwalając działom HR skupić się na innych strategicznych zadaniach.

Zainteresowany? Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej, dlaczego SaaS może być idealnym rozwiązaniem dla Twojej firmy!

Teta ME rozwiązaniem dla HR

Usprawnij proces rozliczeń z pracownikami, dając im dostęp on-line do pasków wynagrodzeń oraz aktualnych informacji o sposobie płatności. Zapewnij transparentność poprzez wgląd w szczegóły naliczania wynagrodzenia. Wyeliminuj opóźnienia w dostarczaniu wynagrodzeń. Daj pracownikom i kierownikom możliwość zgłaszania takich sytuacji jak: praca zdalna, delegacje, wyjścia prywatne i służbowe, potwierdzanie obecności – aby skrócić czas miesięcznego rozliczenia pracy. Aplikacja automatycznie zasygnalizuje niezgodności w rozliczeniu czasu pracy i wskaże możliwe rozwiązania – dzięki temu przygotowanie comiesięcznego raportu będzie dla kierowników prostym zadaniem. Wszystkie te usprawnienia, umożliwi Ci wdrożenie Teta ME w Twojej organizacji.

Korzyści:

  • Wyższa efektywność
  • Zgodność aplikacji z polskim prawem
  • Oszczędność czasu zespołu HR oraz pracowników
  • Doświadczenia użytkowników
  • Bezpieczeństwo danych oraz mobilny dostęp

Chcesz poznać szczegóły? Zapraszamy do kontaktu.

Automatyczne nadawanie kont bankowych (SIMP)

System Identyfikacji Masowych Płatności (SIMP) to wirtualne numery rachunków bankowych przypisanych do kontrahentów lub pracowników co daje łatwą identyfikację płatności.  Każdemu kontrahentowi i pracownikowi zostaje przypisany jeden numer rachunku wirtualnego, na który wykonuje przelewy. Indywidualne numery rachunków do wpłat sprawią, że Twoi kontrahenci i pracownicy nie będą popełniać błędów przy wykonywaniu przelewów, a automatyzacja rozliczeń ułatwi prowadzenie księgowości.

Korzyści płynące z projektu to łatwa weryfikacja należności od kontrahentów i pracowników.

Przykłady realizacji:

  • Realizacja benefitów pracowników np. płatność za kartę MultiSport, opiekę medyczną czy za kursy językowe.
  • Płatności za sprzedaż usług.

Płatności i ich rozliczenie sprawiają Ci problem? Pomogliśmy wielu firmom nad tym zapanować.

Zapraszamy do kontaktu.

Integracja z innymi systemami informatycznymi

W każdym przedsiębiorstwie, zarówno w małych, średnich, jak i dużych działa nie jeden, a kilka różnych systemów informatycznych  np. do obsługi klientów, działu HR, zarządzania produkcją czy księgowości. 

Każdy z nich posiada specyficzne funkcje dla firmy, wykorzystując te same dane. Dobrze jest więc, gdy są ze sobą zintegrowane czyli potrafią się ze sobą komunikować i współpracować, udostępniając sobie wzajemnie zasoby. Integrując systemy informatyczne uzyskujemy efekt synergii.

Wśród korzyści płynących z integracji systemów informatycznych można wyróżnić:

  • spójność danych – dane nie będą powielane w wielu systemach, co pozwoli niwelować ryzyko wystąpienia błędów np. literówki w nazwie klienta,
  • oszczędność czasu – dane wprowadzone bądź zmodyfikowane w jednym systemie są automatycznie aktualizowane w innych,
  • możliwość wykorzystania pełnego potencjału informacyjnego firmy – informacje przechowywane w bazach danych firmy mogą zostać wykorzystane w dowolny sposób np. do budowy różnego rodzaju raportów i zestawień, dla zarządu firmy,
  • przepływ informacji między różnymi obszarami firmy – możliwość udostępnienia informacji przetwarzanych przez jeden dział firmy innemu działowi.

Przykłady realizacji:

  • Integracja z elektronicznym obiegiem dokumentów
  • Wnioski urlopowe
  • Zarządzanie uprawnieniami w firmie 

Wykorzystujesz kilka systemów informatycznych w swojej firmie?

Możemy Ci pomóc, zapraszamy do kontaktu.

Potrzebujesz wsparcia?

Napisz do nas!